~JOCULETE ~ HITURI ANI "90 ~ BANCURI ~ POZE FANNY ~ CASCADORI RASULUI ~ RECLAME FANNY ~ E.T.C... ~
Iliescu se intalneste cu Bush ca intre sefi de state. Din una din alta ajung sa vorbeasca de pregatirea soldatilor lor.
Bush: - Eu ma mandresc cu soldatii mei; ei mai intai gandesc si apoi executa.
Iliescu: - Si eu ma mandresc cu ai mei da ei mai intai executa si apoi gandesc.
- Pai hai sa-i punem la incercare; ne alegem fiecare cate unul si vedem de ce sunt in stare.
- Foarte bine.
- Mike, vino aici si da-i o palma lui Iliescu.
Sta asta se gandeste, pana la urma spune:
- Nu pot sefu`; e presedinte, e la noi in vizita, nu pot
Iliescu: - Da imi place, da hai sa vezi si tu acum. Gheorghe, vino ma incoa`.
- Sa traiti; ordonati!
- Da-i o palma lui Bush!
Asta se conformeaza, si ii trage una de mai sa cada pe jos.
Bush: - Bravo ma, da acum la ce se gandeste?
Iliescu: - La ce te gandesti ma?
- Pai ma gandeam ca la palma aia mai mergeau doi pumni...

Sant La Moda Piercingurile




Elaine Davidson a intrat în Cartea Recordurilor în anul 2000, când avea 462 de piercinguri, între care 192 numai în zona feţei.
Între timp, ea şi-a mai mărit “colecţia” şi a ajuns să aibă 6.005 găuri în tot corpul.
Născută în Brazilia, Davidson este asistentă medicală şi locuieşte acum în Edinburgh, unde a inaugurat săptămâna aceasta un salon de piercing.
Ea spune că nu îi face o deosebită plăcere să se lase găurită, dar este gata să sufere pentru “arta” ei.
“Am vrut să depăşesc recordul. Familia mea nici nu suportă tatuajele ori piercingul. Dar eu sunt fericită. Am decis să mă schimb şi să fiu eu însămi”, a declarat Elaine.


0 comentarii: